20 października 2019

Mroczne Intrygi - wizualnie



Kolorystyka dwóch pierwszych okładek bardzo mi się podoba, jest utrzymana w niebieskiej i zielonej tonacji, co pogłębia tajemniczość trylogii. Trzecia okładka też mi się bardzo podoba, ale niestety czerwień powoduje, że nie jest spójną całością.
Na każdej z okładek widać postać, która znajduje się w toni wodnej.
Na pierwszych dwóch widać nawet budowle. Co spowodowało, że, kiedy spojrzałam na pierwszą, przed przeczytaniem opisu byłam bardzo ciekawa, czy część akcji będzie się działa pod wodą.
Bardzo podoba mi się czcionka tytułowa, jak i ta z opisu. Jest ona lekko ozdobna, ale nie utrudnia to w przeczytaniu treści.
Pierwsze dwie części prezentują się idealnie i dopełniają się nawzajem. Trzecia przełamała schemat, przez co pełni pewnego rodzaju kontrast do pozostałych. Z jednej strony podoba mi się ten pomysł, ale z drugiej wolałabym, żeby były spójną całością.

Przód okładki: 4,75 gwiazdki
Tył okładki: 5 gwiazdek

Dopasowanie tekstu: 5 gwiazdek
Ilustracje wewnątrz: 5 gwiazdek

Całokształt: 4,75 gwiazdek
Suma: 4,9 gwiazdki
Ocena wizualna "Mrocznych Intryg" Cassandry Clare

1 komentarz: