15 września 2019

Opowieści z Akademii Nocnych Łowców, Cassandra Clare, Sarah Rees Brennam, Maureen Johnson, Robin Wesserman


Tytuł i autor: „Opowieści z Akademii Nocnych Łowców", Cassandra Clare,Sarah Rees Brennam, Maureen Johnson, Robin Wesserman
Gatunek: fantastyka
Ilość stron: 656
Data: 29.07-04.08.2019 r
ISBN 97-83-7480-678-7
Wydawnictwo: Mag

Pod koniec lipca zabrałam się za dodatek związany ze światem Nocnych Łowców, była to książka poświęcona Simonowi Lewisowi, który chcę stać pełnoprawnym Nocnym Łowcą.

Bardzo mi się podoba, że przed każdym rozdziałem jest napisane kto go pisał, dzięki temu można się dowiedzieć, czy wkład pracy był podobny. Moim zdaniem w każdej książce pisanej przez więcej niż jednego autora powinno być wyróżnione kto co napisał.

Przygody, które działy się w Akademii były raczej średnio ciekawe, z utęsknieniem wypatrywałam fragmentów poświęconych głównych bohaterów Darów Anioła. Kiedy już się pojawiali akcja momentalnie się ożywiała. Dlatego między innymi ostanie 200-220 stron jest najciekawsze z całej książki.
Oczywiście świat stworzony przez Panią Clare jest bardzo realistyczny, jeśli można tak powiedzieć o świecie wypełnionym demonami.
Nowi bohaterowie, którzy się pojawili raczej nie zostaną długo w mojej pamięci. Jedynie najlepszy przyjaciel Simona został bardzo dobrze wykreowany.
To co wpłynęło na doczytanie tej książki do końca to lekki i niezobowiązujący język Cassandry. Jak zwykle pojawia się tam duża dawka humoru, ale i piękne opisy romantycznych wydarzeń.
Mimo słabej fabuły książka dostanie ode mnie wysoką ocenę, ponieważ nadrabia resztą kategorii, ale gdybym oceniała ją tylko pod kątem fabuły przydzieliłabym ją do gorszych książek.
Jestem też bardzo ciekawa, czy na tak niski poziom fabuły wpłynęło, to, że książka była pisana przez czterech autorów, czy to mi po prostu nie przypadła do gustu.


Początek: 3 gwiazdki
Fabuła: 3,5 gwiazdki
Koniec: 5 gwiazdek

Świat przedstawiony: 5 gwiazdek
Bohaterowie (wykreowanie):
główni: 4,5 gwiazdki
dalsi: 3 gwiazdki
Bohaterowie (przywiązanie):
główni: 4,5 gwiazdki
dalsi: 2,5 gwiazdki

Język: 5 gwiazdek
Sposób pisania: 5 gwiazdek

Końcowy wynik: 8,2

Recenzja "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" Cassandry Clare, Sarah Rees Brennam, Maureen Johnson, Robin Wesserman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz