01 września 2019

Pamiętnik księgarza

Tytuł i autor: „Pamiętnik Księgarza”, Shaun Bythell
Gatunek: literatura obyczajowa
Ilość stron: 388
Data: 14.07 - 20.07
ISBN 978-83-66071-91-9
Wydawnictwo: Insignis



Cześć Wam, ostatnio przeczytałam Pamiętnik Księgarza, o którym niedawno było bardzo głośno.

Tak, więc już na wstępie napiszę, że nie wiem czym ludzie się tak zachwycają. Tak jak sam tytuł wskazuje ta książka to pamiętnik prowadzony przez księgarza. Niestety prowadzi on dosyć przeciętne życie i zamiast śmiać się do łez, jak nam obiecywał "Daily Mail", byłam znudzona czytaniem. Oczywiście było parę zabawnych sytuacji, ale tak jak pisałam wyżej jest to po prostu normalne życie księgarza.
Plusem są zdjęcia, które występują w książce. Ten pomysł bardzo mi się spodobał, ponieważ można było poczuć choć małą więź z autorem. Kolejną rzeczą, która mi się podobała były fragmenty książki Gorga Orwella, pod tytułem „Bookshop Memories”.  Dobrym pomysłem było tez zapisane pod koniec dnia ile zarobiła księgarnia.
Mimo tych paru plusów, które wymieniłam powyżej książka była przeciętna.

Początek: 3 gwiazdki
Fabuła: 3 gwiazdki
Koniec: 3 gwiazdki

Świat przedstawiony: brak
Bohaterowie (wykreowanie):
główni: brak
dalsi: brak
Bohaterowie (przywiązanie):
główni: 3 gwiazdki
dalsi: 4,5 gwiazdki

Język: 5 gwiazdek
Sposób pisania: 5 gwiazdek

Końcowy wynik: 5,3 gwiazdek

Recenzja "Pamiętnika księgarza" Shauna Bythella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz