10 października 2020

Garść osobistych przemyśleń

          Mam wrażenie, że powinnam częściej dodawać posty, albo więcej pisać coś na Facebooku. Chciałabym też trochę zmienić formułę, przynajmniej niektórych recenzji. Nie wiem, czy na pewno mi się uda. Jednak będę się starać patrzeć na książki tak jak kiedyś, nie tylko w recenzencki sposób, ale też zwracać uwagę na ważne kwestie, które porusza książka. Coś w stylu „pracy społecznej”. Mam nadzieję, że już niedługo będziecie mogli się przekonać o co mi chodzi, bo trudno to wytłumaczyć.

Chciałabym też więcej mówić o jakichś nowinkach ze świata literatury. Bo przecież ja o niektórych premierach dowiaduje się dosyć szybko i zawsze gdzieś to zaniedbuję. Przecież nawet teraz, od dłuższego czasu, wiem o dwóch książkach, które mogą Was zainteresować, zaraz napiszę o co chodzi.

Naprawdę chciałabym mieć z Wami lepszy kontakt. Mam nadzieję, że uda mi się polepszyć z Wami kontakt. Dlatego chciałam się Was zapytać, czy jest coś co chcielibyście wiedzieć o mnie z tej strony książkowej, ale też bardziej prywatnej. Wiem, że nie czyta mnie wiele osób i w mniejszym lub większym stopniu Ci, którzy mnie czytają mnie znają. Jednak postanowiłam, że to będzie taki informacyjny post i jeśli macie jakieś pytania, to możecie mi je zadawać w komentarzach poniżej, a ja zbiorczo odpowiem w kolejnym takim informacyjnym wpisie.

Co do tych premier, to już 28.10.2020 r. pojawi się druga część trylogii o Magnusie i Alecu!! Tak jak pierwsza część „Zaginiona Księga Bieli” Cassandry Clare i Wesley Chu ukaże się spod ręki We Need YA. Już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć tą piękną, mam nadzieję, opalizującą okładkę.

Druga o wiele bardziej i zagraniczna premiera, to trzecia część „Nie poddawaj się” Rainbow Rowell. Co z tego, że nie przeczytałam jeszcze drugiej części, do 06.07.2021r. (w Stanach) z pewnością zdążę.

Co jeszcze ciekawe i chyba nawet ważniejsze niż jakieś premiery, to kolejny Nobel w dziedzinie literatury i gdyby nie tata, to nie wiedziałbym o tym, ale teraz możecie usłyszeć ode mnie przestarzałego newsa o jakieś 3 dni. Tym razem uhonorowana została Amerykańska poetka Louise Glück.

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie musisz publikować daty premier książek, bo w kręgu ludzi których zna jesteś zawsze najszybsza z newsami z tego "półświatka", nawet jeśli jest to wiadomość z przed 4 dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Andromedo, mam nadzieję, że to nie jest jednorazowy powrót do komentowania moich postów. Nie ukrywam, brakowało mi czytania Twoich komentarzy. Dlatego, żeby częściej móc cieszyć się Twoimi słowami otuchy będę bardziej się przykładać do publikacji dat premier

      Usuń
    2. https://media.tenor.com/images/79bf82c8b32944c15cc2cc15e0e537a2/tenor.gif

      Usuń
    3. Nie umiem zrobić tego inaczej

      Usuń