17 maja 2020

wyjaśnienia długiej przerwy


         To była długa przerwa, może nawet będzie jeszcze trwać. Nie wiem, zobaczę. Jednak chciałam już coś napisać, już i tak mam duże zaległości i wiem, że będzie mi trudno wrócić do pisania. Dlatego jeśli te pierwsze wpisy będą kulawe, to przeprasza, ale z czasem powinnam wrócić do formy.
         Postanowiłam, że nie będę recenzować wszystkich książek z czasów przerwy. Może nie było ich dużo, ale za długo by to zajęło i jednak lepiej pisze się od razu po lekturze. Mimo wszystko nie pamiętam wszystkich niuansów z pozycji, które czytałam. Zdecydowałam, że wybiorę jedną najgorszą i najlepszą książkę tej przerwy. Zobaczymy może będzie tego więcej, ale póki co nie planuję.
         Tak jak pisałam, nie wiem, czy nie zniknę znowu; jest to bardzo prawdopodobne. Pewnie teraz będę pisać bardziej jak przyjdzie mi na to ochota, raczej nie będzie w tym regularności. Po pierwsze teraz prawie nic nie czytam, po drugie tak po prostu będzie. Piszę te wyjaśnienia, żebyście się nie dziwili, że znowu znikam.

wyjaśnienia długiej przerwy

2 komentarze:

  1. I co ja teraz będę czytać, jeśli znowu znikniesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. to co będziesz chciała, poszukasz porad u innych, wierzę, że coś znajdziesz ;-)

    OdpowiedzUsuń