31 maja 2021

TBR na maraton z literaturą dziecięcą

          Już dziś rozpoczyna się  maraton z literaturą dziecięcą, a ja specjalnie do niego kupiłam kilka książek, dlatego połączę bookhaule z tbr’em. Chciałabym w tym czasie przeczytać cztery książki, ponieważ książki dla dzieci są cieńsze, ale nie jestem pewna czy starczy mi czasu. Jeśli ominęliście mój informacyjny post o maratonie, znajdziecie go tu


            Zaczynając od tych kupionych, były to kolejna część „Zbrodni niezbyt eleganckiej” i drugi tom „Ewolucji według Calpurnii Tate”

„Śmierć w świetle rampy” to kryminał, w którym ważną rolę będzie odgrywać aktorstwo, ponieważ dwie główne bohaterki, Hazel Wong i Daisy Wells udają się do Rue Theatre w Londynie, aby zmierzyć się właśnie z tym wyzwaniem. Towarzystwie Detektywistyczne ma pechowy zwyczaj pakowania się w niebezpieczne i nieprzyjemne przygody i wkrótce staje się jasne, że pojawią się kłopoty, tym razem na deskach teatru. Zazdrość, groźby i paskudne żarty szybko wymykają się spod kontroli – i właśnie wtedy ktoś znajduje ciało.

Główna bohaterka „Niezwykłego świata Calpurnii Tate” jest bystra i rządna wiedzy dziewczyną, która w 1900 r. obchodzi swoje trzynaste urodziny, tego dnia w teksańskim Fentress spada śnieg.

„Kes”, Barry Hines to książka, którą mój tata czytał w dzieciństwie. Opowiadana ona o Billym, dziecku z rozbitej rodziny. Jedyną radością jego życia jest niezwykła przyjaźń z sokołem, którego wyhodował od pisklęcia.

Ostatnią książką jaką mam zamiar przeczytać jest piąta część „Czarownicy piętro niżej”, czyli „Pomylony narzeczony”. Tym razem Maja musi się uporać z koszmarnym upałem w grudniu i brakiem magii, ponieważ czary nagle przestały działać.

          A Wam udało się coś wybrać do maratonu? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz