31 grudnia 2019

„Love Actually”, Richard Curtis



Cóż mimo świąt chciałam trochę podszkolić swój angielski. Tym razem sięgnęłam po książkę, która dostałam od mojej Pani z angielskiego.
Tytuł i autor: „Love Actually”, Richard Curtis
Gatunek: (trudno mi powiedzieć) romans
Ilość stron: 52
Data: 25 grudnia 2019
ISBN 978-1-4058-8226-2
Wydawnictwo: Pearson English Readers



Moja ocena: 9,3 gwiazdki.

Nie spodziewałam się po tej pozycji za wiele, ponieważ jest to właściwie skrót „Love Actually”. Co bardzo ważne nic nie zostało pominięte i każdy element został dokładnie opisany. Mimo to świetnie się bawiłam czytając te książkę.
Nie będzie to na pewno bardzo wyczerpująca recenzja, ponieważ jeśli się zna i lubi film, to książka też się wam spodoba.
Co bardzo podoba mi się w tej książce to prosty język i dosyć łatwe słownictwo. Kolejnym plusem są ćwiczenia gramatyczne na końcu książki.
Bohaterowie, ich dialogi i miasta, w których się znajdują są przedstawione równie dobrze jak w filmie.
Tak więc jest to idealna książka na świąteczny wieczorny wieczór.

Początek: 5 gwiazdek
Fabuła: 5 gwiazdek
Koniec: 5 gwiazdek

Świat przedstawiony: 5 gwiazdek
Bohaterowie (wykreowanie):
główni: 5 gwiazdek
dalsi: 4 gwiazdki
Bohaterowie (przywiązanie):
główni: 4 gwiazdki
dalsi: 3,5 gwiazdki

Język: 5 gwiazdek
Sposób pisania: 5 gwiazdek

Końcowy wynik: 9,3 gwiazdki

Recenzja „Love Actually”, Richarda Curtisa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz