28 grudnia 2019

"Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie." - wizualnie


    

     „Przyjaciele” są wydani w świetny sposób, oddają ducha serialu.
Bardzo dobrym pomysłem było umieszczenie fragmentu intra na przodzie okładki. Chyba wszystkim stara, żółta sofa kojarzy z tym właśnie serialem. Kolorystyka oczywiście jest niczym odkrywczym, ponieważ po prostu jest zaczerpnięta
z serialu. Mimo to cieszę się, że wszystko zostało zachowane w jednym z tylu. Tak jak sam tytuł: „Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie.”, ten kto oglądał Przyjaciół wie, że jest to charakterystyczny sposób tytułowania odcinków.
         W opisie książki trochę przeszkadzała mi objętość, a tak, to wszystko było
w porządku. Dobrym pomysłem było też umieszczenia zdjęcia aktorów. Przechodząc do zdjęć, jest ich też parę w samej książce, co umila lekturę.
Co ważniejsze są one wyraźne, nie to co moje J, i podpisane. Jedyne co mi przeszkadza we wnętrzu, to wydzielone co ważniejsze fragmentu z tekstu. Bardzo mnie to rozpraszało, nie dość, że było napisane w nich to samo, to jeszcze były na szarym tle.

Przód okładki: 5 gwiazdek
Tył okładki: 4,5 gwiazdki

Dopasowanie tekstu: 4,5 gwiazdki
Ilustracje wewnątrz: 5 gwiazdek

Całokształt: 4 gwiazdki
Suma: 3,8 gwiazdki

Ocena wizualna "Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie.", Kelsey Miller

5 komentarzy:

  1. Ta kanapa w żaden sposób nie jest żółta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomarańczowy. POMARAŃCZOWY!

      Usuń
    2. To albo mój błąd, albo wina ciemnego zdjęcia. Jaka była w serialu?

      Usuń
    3. Tak, pomarańczoawa, mój błąd. Co ciekawe na okładce jest żółta, ale robienie zdjęć wieczorem bie jest rozsądne...

      Usuń