26 grudnia 2019

"Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie.", Kelsey Miller


         Jestem fanką „Przyjaciół”, więc oczywiste jest, że jak tylko dowiedziałam się, że wyjdzie książka o kulisach serialu, przeczytam ją w bliższej lub dalszej przyszłości, no i w listopadzie nadszedł ten moment.
Tytuł i autor: „Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie”, Kelsey Miller
Gatunek: non-fiction
Ilość stron: 380
Data: 14.12 – 21.12. 2019 r.
ISBN 9 788381 293082
Wydawnictwo: Sine Qua Non


         Ta książka przedstawia historię powstawania jednego z najbardziej oglądanych seriali na świecie. Jest ona opowiedziana od samego pomysłu aż po ostatni sezon. Jednak za nim zaczyna się opowieść, autorka przytacza początki reżyserów i to jak się poznali.
Kelsey Miller przedstawia w jaki sposób wybrano aktorów i dlaczego akurat oni zostali obsadzeni w rolach szóstki przyjaciół. Skąd pojawił się pomysł na tytuł i to jak duży wpływ na teraźniejszą kulturę mieli „Przyjaciele”.
         Mimo, że jest to, można powiedzieć literatura faktu, czyta się ją bardzo przyjemnie, momentami jest zabawna jak sam serial. Jest też wiele momentów wzruszeń i smutków.
         Ta książka jest zdecydowanie niezwykła kopalnia wiedzy o serialu i pozwala nam spojrzeć na niego pod różnymi kątami, reżyserów, aktorów i wielu innych. Moim zdaniem jest to pozycja obowiązkowa dla każdego fana „Przyjaciół”.
         Na początku myślałam, że ocenię tę książkę jak zwykle według mojego rankingu, ale spojrzałam na niego jeszcze raz i doszłam do wniosku, że nie mato sensu. Tak więc dzisiaj będzie bez gwiazdek.

Recenzja  "Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie.", Kelsey Miller

1 komentarz:

  1. Choć jestem fanką "Przyjaciół", to raczej nie poczuwam się do obowiązku... 🙃 Nie wątpię jednak, że niektórych zaciekawi.

    OdpowiedzUsuń