29 grudnia 2019

"Tru", Barbara Kosmowska


Tak sobie dzisiaj siedziałam i myślałam, i stwierdziłam że najlepiej mi się pisze w nocy, więc nie wiem jak będę pisać jak wrócę do szkoły. Ale teraz się nie będę zastanawiać i wymyślę coś później.
Tytuł i autor: „Tru”, Barbara Kosmowska
Gatunek: literatura dziecięca
Ilość stron: 80
Data: 25.12.2019 r.
ISBN 978-83-800-195-6
Wydawnictwo: Media Rodzina
 Moja ocena: 9,05 gwiazdki.

Miałam ochotę na literaturę dziecięcą, więc sięgnęłam po „Tru”, Barbary Kosmowskiej. Był to bardzo dobry wybór, bo mimo małej ilości stron jest to bardzo mądra i wielowarstwowa opowieść. Czyta się ją szybko i przyjemnie. W historii
o zajączkach małe dziecko jak i dorosły znajdzie coś dla siebie. Dzieci bajkowy
i ciekawy świat, a dorośli opis z innej strony współczesnych problemów. Barbara Kosmowska idealnie spersonalizowała całą wioskę zajęcy. Swoją drogą jest ona prosta, ale szczegółowo przedstawiona. Z dużym zainteresowaniem śledziłam pomysły i życie Tru.
Polecam tę książkę każdemu, kto chce poczytać o współczesnych problemach w trochę innym wydaniu.

Początek: 5 gwiazdek
Fabuła: 5 gwiazdek
Koniec: 5 gwiazdek

Świat przedstawiony: 5 gwiazdek
Bohaterowie (wykreowanie):
główni: 4 gwiazdki
dalsi: 3,75 gwiazdki
Bohaterowie (przywiązanie):
główni: 3,5 gwiazdki
dalsi: 4 gwiazdki

Język: 5 gwiazdek
Sposób pisania: 5 gwiazdek

Końcowy wynik: 9,05 gwiazdki

Recenzja "Tru", Barbary Kosmowskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz